oradaydım: Hakan Vreskala – Kurdî Nizanim @ Südblock Berlin

fakfukfon’un oradaydım serisi hakan vreskala ile devam ediyor. kurdî nizanim şarkısı ile adını duyuran sanatçının berlin südblock’taki albüm tanıtım konserinden tadımlık video sizler için. ama en çok ethemcan turan için. 

“her köyde bir deli” var isimli albümünün berlin’deki tanıtım konserinin kapanışını çıkış şarkısı ile yapan vreskala ve saz arkadaşları sahnede çok eğlenceli ve enerjikler. bu size de hemen geçiyor ve bir noktada kendinizi ya halay çekerken ya da dans ederken buluyorsunuz. burada konserdeki kürtlerden özellikle bahsetmek isterim. zira vreskala şarkılarından yine çok terledikleri ama yılmadan devam ettikleri halay performanslarını sürdürdüler videoda da göreceğiniz gibi. konserdeki çoğu kişiyi ertesi günki 1 mayıs etkinliklerinde, kızgın güneşin altında halay çekerken görmem nedeniyle hepsine ayrı ayrı saygı duyduğumu ve alkışladığımı belirtmek isterim. kördiş pipıl rocks vallahi… nazar değmesin, tü tü tü!!!

konserinden ardından artık aileden saydığımız dj ipek‘le dansa halaya devam edildi. ancak madonna’da halay çekemedikleri için bazı arkadaşların mutsuzlukları gözüme çarptı. yanlarına gidip “heval en azından terin soğur biraz” diyerek moral verdim. bence iyi de oldu, soluklandılar. maazallah kalp krizi filan. ağzımdan yel alsın. 

videoyu çeken arkadaşım -gıymatlı yener’cim- kamerasını ters tuttuğu için videoyu akrobatik hareketlerle izlemek zorundasınız. yener adına özür dilerim. ancak maksat birlik beraberlik barış… hiçbirinizin bu nedenle bana küfredeceğinizi sanmıyor, ummuyorum. edecekseniz de yener’e edin bence. sonuçta onun yediği bir nane bu. teşekkürler. 

konsere dair son olarak trompetçi ruhi‘nin çok, çok ve çok yakışıklı ve tatlı bir insan olduğunu söylemek istiyorum. kendisini kosnerden sonraki günlerden birinde yolda görünce bunu ilahi bir mesaj sanmıştım ama heyecanımdan yanına gidemedim. bir dahaki sefere artık. ama biliyorum, o benim kaderim.

laf yine sakız oldu. bitsin de kurtulun!

hakan vreskala kurdî nizamım sizlerle…

Bir Cevap Yazın

