“ich weiss nicht mehr genau”

halk ozanı özge don los karlos‘la stereo total “sevda türküleri” çeviri seçkisi vol. 3: “ich weiss nicht mehr genau”. şair bu dize de “pek de hatırlamıyorum” diyor. o son kadehi içmeyecektim’cilere gelsin…

hafızamda gedikler var, pek de hatırlamıyorum!
yalnızca bildiğim: güzeldi, anımsamasam da tam niye.
her şey bir öpücükle başladı, sihir açığa çıktı.
saf elektriksel, saf romantik, hiç bitmeyecekmiş gibi.

hafızamda gedikler var, pek de hatırlamıyorum!
ne renkti gözleri? sanırım maviydiler.
mavi miydiler? yeşil miydiler? veya gri miydiler?
ya da havalara bağlı değişir miydiler?

hafızamda gedikler var, pek de hatırlamıyorum!
ne zamandı ilk kez gördüm onu, soruyorum kendime, nerde?
müzik vardı, anımsıyorum, bir partide miydik?
ya da hayal miydi o müzik, o minik melodi?

hafızamda gedikler var, pek de hatırlamıyorum!
kim kimi terk ettiydi- fark etmez nasılsa!
hafızamda gedikler var, pek de hatırlamıyorum!
herşey bir sisle kaplı, yok olmuş bir yerlerde.

ama o minik melodi bir hayal değil sadece!
her sabah traş olurken kulağıma gelirdi sesi…

Bir Cevap Yazın

