“üçlü seviyorum”

özge don kar los‘un stereo total ile “sevda türküleri” çeviri seçkisi’ne devam ediyoruz. don kar los’un bu kez el attığı eser “liebe zu dritt“. meali: “üçlü seviyorum”

seviyorum bunu,
bunu yapmayı
en çok da üçlü!
gayet demode,
hippi bok yemesi,
ama yüksek sesle söylüyorum işte:
seviyorum, seviyorum üçlüyü!

seviyorum,
dört koldan okşanıyor olmayı.

biri yorulunca, diğeri formunda,
uuuh! üçlü aşkta!

uuuuuh
seviyorum, seviyorum üçlüyü!
uuuuuh
seviyorum, seviyorum üçlüyü!

seviyorum bunu,
bunu yapmayı
en çok da üçlü!
gayet demode,
hippi bok yemesi
ama yüksek sesle söylüyorum işte:
seviyorum, seviyorum üçlüyü!

seksi,coşturucu,
vahşi,hayvanca,
çılgın, romantik,
bu komünistçe!

uuuuuh
seviyorum, seviyorum üçlüyü!
uuuuuh
seviyorum, seviyorum üçlüyü!

Bir Cevap Yazın

