“seksle derdim var”

stereo total‘den tüm sevenlere, sevip de kavuşamayanlara geliyor… “komplex mit dem sex”. özge don kar los‘un çevirisi ile…

Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!
Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!

Bilmiyorum, bir adam mıyım?
ya da kadın, bir hayvan?
Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!

Ne müstehcenim, ne perhizkar,
ne nemfomanik, ne de duvar
Ne sadomazo, ne mastürbator
ne röntgenci, ne de fetişist
Hiç biri değilim, hemen sere serpe yatan,
Ve hayır değilim, gerisin geri yataktan kalkan.
Ama gene de itiraf etmeliyim:
Zor cinselliğimin tarifi.

Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!
Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!
Libidom bir fiyasko!

Bilmiyorum, nerede yapmalıyım?
Açık havada, içeride, parkta, asansörde?
Bir sırrım var benim:
Penisi olan bir kadınım,
Memeleri olan bir adam,
Kötü ahlaklı bir hayvan.
Erkeksiyim, kadınsıyım
Şizofrenim, histeriğim
Erdişiyim, hermafroditim.
Bir canavarım,
Kesinlikle bir robot değil.
Ama çok da belirsizim,
Çünkü … mmh

Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!
Seksle derdim var,
Libidom bir fiyasko!

Bir Cevap Yazın

