nihat doğangiller madonna şarkılarındaki şifreleri çözdü!!!

daha başbakan recep tayyip erdoğan‘ın yazar paul auster‘la atışmasının tükürüğü kurumamış, kemal kılıçdaroğlu‘nun auster’ı gastacı sanmasının saçmalığı gündemden düşmemiş ve üstüne üstlük her saat başı bir akp’li vekilin sözleriyle gündeme hardcore dalarlarken medyanın ilgi arsızı, şöhretten buldumcuk olmuş starı nihat doğan da dünya starı madonna‘ya atarlandı. hem de twitter‘da.

yok şaka etmiyorum; hepsi gerçek!!!

bu sabah saatlerinde madonna’nın resmi internet sitesinde açıkladığı dünya turnesinde istanbul’un da yer almasıyla yavru vatan (twitter) ve türki cumhuriyetlerde (nişantaşı, bağdat caddesi, etiler, bostancı, ataşehir vs.) başlayan kutlamalara nihat doğan gölgesi düştü.

madonna konseri twitter’da trend bile olamadan bu gölge elbette ki “geniş kütlelerden” destek buldu ve bir anda hooppp! twitter trend listesinde nihat doğan eliyle bir hastag sokuldu: #madonnaistanbulagelmesin

son günlerde pek ortalıklarda görünmeyen, #happybirthdayyaresulallah hastag’ini twitter trend listesine sokma girişimi elinde patlayan sörvayvır doğan can sıkıntısı, sevgi ve şefkat ihtiyacı, yalnızlık ve ağır depresyondan kelli bugün madonna’ya sardı. neymiş efendim madonna kuran-ı kerim üzerinde hop hop hoplamış da zıp zıp zıplamış da üfürükten teyyare selam söyle o yare. nihat harikalar diyarından bize bildirdi.

nihat bu bildirir. happy birthday ya resulallah demiş bir insan nihayetinde de beni asıl sinirlerden sinirlere gark eden, soldan soldan hafakan saldırılarına maruz bırakan nihat doğan’ın kavalına RT RT yanıt veren, tweet olup çılgın akan yüce törk milleti.

hani bir şeytan dürter ya birden, işte öyle bir şey. nihat doğan’ın twitter hesabına bakıverdim.şöyle gizli gizli bakıp vay bana vaylar bana diye uzun havalara vuruyordum ki kendimi @rahathayat1 (Zor Soruları Bilemem) isimli bir kullanıcının attığı ve nihat doğan’ın da bittabi ki RT ettiği şu tweeti gördüm:

“Madonna neyin pesinde ? sarkilarinda gizle mesajlar izleyin :”

ZSB’nin  “:”dan sonra bir video paylaştığı videoyu izledim. izlemez olaydım. zira sinir olmayı, küfür etmeyi, kendi kendime söylenmeyi filan planladığım ve kendimi buna göre hazırladığım isler aleminde üstüme çöken bunların hiçbiri değil de derin bir üzüntü oldu. vallahi üzüldüm billahi üzüldüm. özelde bu arkadaş için üzüldüm ama genel olarak nihat doğan’ın RT’lediği tweetlerin sahipleri için üzüldüm.

bu insanların nihat doğan gibibirinin kopardığı yaygaralara bir an bile düşünmeden dahil olmalarına da nihat doğan’ın bu insanların “akil adam”ı olmasına da nihat doğan’ın saygı görmesine de ve bu ülkede yaşamasına da… derin derin, acı acı üzüldüm.

başbakan dindar nesiller yetiştirmekle uğraşa dursun büyük başgan nihat doğan baya kafasız bir nesil yetiştirmekte şu sıralar muadili doktor erol köse ile birlikte. siyasetçinin meclis’i varsa bu iki arkadaşın da ne yazık ki twitter hesapları var.

***

şimdi ne diyordu tweet? madonna neyin peşinde? şarkılarındaki gizli mesaj ne?

bahsi geçen videoyu ahan da şuraya yapıştırıyorum. çok değil 1 dakika 36 saniye izleyin ve bu insanların ciddi ciddi inandıkları şeye bakın. ben de twitter’da #nihatdogangillerleoyumuzbirsayilmasin tag’ini trend  listesine sokmak için kulis yapayım.

One comment

Bir Cevap Yazın

