senin atan bir melekti yavrum


öncelikle bir selam edelim sevgili fakfukfon okuyucuları ve takipçileri.

tedbili mekanda ferahlık ve daha çok reyting vardır dedik, fakfukfon isimli neşriyatımızı wordpress mahallesine taşıdık. taşınma işleminin her adımını do it yourself tekniğiyle yaptığımız için süreç biraz kanlı, oldukça yorucu ve nefret dolu geçti. bu süreçte teknik ve moral desteği veren, yardımı dokunan eş dosta selam edip, yeni mahalledeki ilk açılışımızı yapalım istiyorum.

malumunuz, bugün 10 kasım. yani mavi gözlü devin, yüceler yücesi atatürk‘ümüzün, sözcü gazetesinin deyimiyle -ki her okuyuşumda hislenirim- türkiye cumhuriyeti’nin 1 numaralı vatandaşının, yani mustafa kemal atatürk‘ümüzün ölümünün çokuncu yılı.

rahmetliyi, şapka ve harf devrimi nedeniyle saygıyla anıyor, yüce ırkımızı ve milletimizi ve ülkemizi şeriat, kürt, ermeni, abd, sovyet, küresel ısınma, ekonomık kriz, japonya depremi gibi felaketlere karşı direne direne bugünlere getirdiği için çok ama çok seviyor, gözyaşlarıyla anıyoruz.

yanlış olmasın, atatürk elbette fiziken öldü, allah’ın işi, takdiri lakin onun bugün twitter‘da da dendiği gibi “içimizde” yaşadığını hepimiz biliyoruz. içindeki atatürk boğulmasın diye su içmeyen vatan evlatları olduğu sürece cumhuriyetin sırtı asla ve asla yere gelmeyecektir tımam ma!!!

***

efendim, bugun güzide şehrimiz izmir’deki kafelerden birinde oturmuş, tarihi izmir binalarındaki türk bayraklarına aşkla bakarken cumhuriyet neferi bir emekli öğretmen amcamızın masama bıraktığı şahane bir notla ufkum aydınlandı. ufuk diyorum ancak bunu fettullah gülen‘e yoran densizler çıkma ihtimaline karşı alakamın olmadığını belirtme gereği duyuyorum.

notta atamızın son nefesini verdiği o ilahi ana dair bilgiler var. okurken gözyaşlarıma hakim olamadığım, mutluluk ve gururla karışık hislere gark olduğum su sayfaları siz değerli sevenlerimle de paylaşmak istedim. ben susuyorum, ilahi güçler, hakikat ve elbette ki yüce türk konuşsun. zira, benim bu cümleler üzerine söyleyecek ne sözüm ne gücüm var…

“İnsanın karşılaşacağı ölüm gerçeğinin son saniyeleri geldiğinde, o sırada yanında bulunanlardan Dr. Neşet Ömer bey ‘Dilinizi göreyim efendim. Lütfen dilinizi dışarıya doğru çıkartın’ diye telaşlanırken, Atatürk, Dr. Neşet Ömer beye bakarak ‘VE ALEYKÜMÜSSELAM’ diyerek gözlerini kapatmıştır. (Kılıç Ali’nin Anıları Sh 659. Hulusi TURGUT) Peki, o sırada Atatürk’ün yanında bulunanlar telaş ve çaresizlik içerisinde kıvranırlarken ve hiç gereği yokken Atatürk’ün ‘VE ALEYKÜMÜSSELAM’ demesinin anlamı ne olabilir diye bir soru akla gelebilir. Böyle bir sorunun yanıtını Kur’an ayetlerinden öğrenelim. İşte Kur’an’ın söyledikleri: “İyiliklerini içeren kitabı sağ tarafından verileceklere, melekler: ‘SELAMÜN ALEYKE’ derler.’ (Vakıa Suresi 90,91)”

şu an ağlıyorum biliyor musun!!!

* fotoğraftaki eser extramücadele’nin. tanıştırayım: “melek atatürk ya da rodin kemalist olsaydı”. 

7 comments

    1. O METİN KULLEN YALAN SON SÖZÜ KOMAYA GİRMEDEN ÖNCEKİ DEDİĞİ SAAT KAÇ O KADAR… ADAMI BİRDE MUSLUMAN YAPMIŞ KILIÇ ALİ İYİ Mİ

  1. Post modernizmi, kürt faşizmini, çubuk bacaklı gözlüklü entelleri tiye aldığınızı hiç göremedim sayın marjina aydın blogcu bey. (Pardon cinsiyet rolü biçtim size kusura bakmayın)

Bir Cevap Yazın

