günün en mutlu haberi: go girls go!!!

ne zamandır santigold (santogold sahne adını değiştirmek zorunda kaldı. çünkü aynı isimli bir altın firması varmış yunaytid siteyt of aman nalan’da) niye yeni bir şarkı yapmıyor diye dertleniyordum sevgili okur.  myspace’de ve youtube’da ağlaya ağlaya oraya buraya bakınırken, hatta kör kuyularda merdivensiz kalmışken ahan da bu videoyu buldum.

hanım kızımız bir başka kafası kırık insan karen o ile -ki kendisini yeah yeah yeahs isimli çıldırık gruptan tanıyabilirsiniz- yeni bir şarkı kaydetmiş, ona rastladım youtube’da. myspace sayfasında da var şarkı. 

nasıl sevinmek, nasıl mutluluk gözyaşları dökmek anlatamam. öyle bir gezer zaman ki’deki osman bile öyle ağlamadı, böyle sevinmedi yeminlen.

şarkı memleketteki kardelen ayşe’ler için yazılmış hissi uyandırdı bana ama yanılıyor da olabilirim tabii. küçük bi ihtimal de olsa.

şarkıyı dinledim, sonra bi daha dinledim, sonra yüz milyorkere daha dinledim. e dedim madem bu kadar dinledim, denklemde dinlemeye verdiğim değer sonucunda şarkıyı blog’a post etmek geldi aklıma. şimdi de ediyorum. siz de dinleyin siz de sevinin; çalsın kızlar oynasın sazlar!!!

gö! gö! gö!

Bir Cevap Yazın

